نگاهی به زندگی خصوصی رئیس‌جمهوری جدید آرژانتین

پیروزی میلی بیشتر به میل جامعه برای تغییر وضعیت موجود بازمی‌گردد؛ بسیاری به قدرت رسیدن او را با پیروزی دونالد ترامپ در آمریکا و ژاییر بولسونارو در برزیل در یک دهه گذشته مقایسه می‌کنند

خاویر میلی و فاتیما فلورس‌ــ Emiliano Lasalvia / AFP

از آغاز رابطه عاشقانه فاتیما فلورس، کمدین آرژانتینی، و خاویر میلی، رئیس‌جمهوری آرژانتین، شش ماه بیشتر نمی‌گذرد اما عموم مردم او را بانوی اول آرژانتین می‌دانند.

به گزارش نیویورک پست، فلورس ۴۲ ساله در مصاحبه‌ای با ساندی تایمز اسپانیایی گفت: «من واقعا مجذوب خاویر شده‌ام. حتی وقتی از هم جداییم، خیلی به هم نزدیکیم.»

او با اشاره به روابط خصوصی‌شان گفت «جای گله و شکایتی نیست» و با خنده اضافه کرد «رضایتمندی‌های زیادی هست».

فاتیما فلورس و خاویر میلی پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری‌ــ LUIS ROBAYO / AFP

 

فلورس در ادامه افزود: «یک دل نه صد دل عاشقش شده‌ام. ستاره راک است.»

میلی ۵۳ ساله که اقتصاددان است و پیش‌تر به‌عنوان کارشناس در تلویزیون ظاهر می‌شد در جریان کارزار انتخاباتی‌اش کاپشن چرم به تن و با یک اره‌برقی بزرگ در دست دیده شد و می‌گفت برای قطع اسراف و بریزوبپاش‌ها است. در انتخابات نوامبر گذشته، وعده‌های میلی ۵۶ درصد آرا را برایش به ارمغان آورد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ناظران سیاسی معتقدند که پیروزی میلی بیشتر به میل جامعه برای تغییر وضعیت موجود بازمی‌گردد. بسیاری به قدرت رسیدن او را با پیروزی دونالد ترامپ در آمریکا و ژاییر بولسونارو در برزیل در یک دهه گذشته مقایسه می‌کنند.

او در ماه اول ورودش به دفتر ریاست‌جمهوری شمار وزارتخانه‌های دولت را به نصف رساند و از کاخ ریاست‌جمهوری به حومه بوئنوس‌آیرس نقل مکان کرد، همراه پنج سگ مستیف که مهندسی ژنتیک شده‌اند تا شبیه یکی از سگ‌هایش باشند که مرده است.

زن دیگر زندگی میلی خواهرش، کارینا، است که او را «رئیس» صدا می‌زند.

خاویر میلی و دوست‌دخترش، فاتیما فلورس‌ــ Instagram/soyfatimaflorez

 

فلورس معتقد است که رابطه‌شان دوام دارد و به‌نفع کشور خواهد بود. او می‌گوید: «مردم می‌توانند هرچه دلشان می‌خواهد فکر کنند. حقیقت این است که ما با هم خوشبختیم.»

«ما کار را وارد رابطه‌مان نمی‌کنیم، لحظاتی که در کنار هم داریم برای لذت و خوشی است. از فرصتی که کنار هم داریم خوب استفاده می‌کنیم، یکدیگر را نوازش می‌کنیم، در آغوش می‌کشیم، درباره احساساتمان و مسائل عاطفی و معنوی حرف می‌زنیم.»

فاتیما فلورس روی صحنه ادای خاویر میلی را درمی‌آورد‌ــ Reuters

 

فلورس تقریبا هر شب روی صحنه برنامه اجرا می‌کند و ادای شخصیت‌های مشهور را درمی‌آورد از جمله مایکل جکسون، شکیرا، و بله، میلی. میلی در اواخر دسامبر به تماشای برنامه‌اش رفت و او را روی صحنه ۱۳ ثانیه در آغوش گرفت که در فضای مجازی پربیننده شد.

فلورس در مصاحبه با ساندی تایمز ادای دونالد ترامپ را هم درآورد. فلورس پیش میلی بود وقتی ترامپ تماس گرفت تا بابت پیروزی‌اش در انتخابات به او تبریک بگوید.

فلورس گفت: «واقعا از پیروزی خاویر احساساتی شده بود، خیلی بامحبت بود. می‌خواست به خاویر بابت پیروزی خیره‌کننده‌اش تبریک بگوید.» و بعد به زبان انگلیسی لهجه ترامپ را تقلید کرد که می‌گفت «تبریک! تبریک!»

خاویر میلی روی صحنه برنامه فاتیما فلورس در مار دل پلاتا‌ــ Reuters

 

سمت جدید میلی و اجرای شش شب در هفته فلورس در مار دل پلاتا، که حدود ۴۲۰ کیلومتر با بوئنوس آیرس فاصله دارد، به این معنی است که رابطه این زوج به رابطه راه دور تبدیل شده است.

فلورس به ساندی تایمز گفت: «یک هفته بود یکدیگر را ندیده بودیم. او رئیس‌جمهوری تمام‌وقت است، خیلی کم می‌خوابد تا کار کند و همه وظایفش را انجام دهد، که خیلی زیاد است، چالشی خیلی بزرگ.»

او با اشاره به بحران اقتصادی آرژانتین، گفت: «وضعیت اضطراری است، بنابراین لحظاتی که کنار هم هستیم، سعی می‌کنیم فوق‌باکیفیت باشند.»

فلورس در ادامه افزود: «او شبیه سیاستمدارها نیست. هیچ‌وقت هیچ سیاستمداری ندیده‌ام که مردم این‌قدر دوستش داشته باشند.»

بیشتر از جهان