سبک پوشش میلیاردرهای آمریکایی در مهمانی همتای هندی‌شان

زوج زاکربرگ معمولا ثروت خود را به رخ نمی‌کشند، اما در جشن‌های خانواده آمبانی کوتاهی نکردند

ایالت گجرات هند آخر هفته گذشته میزبان میلیاردرهای مشهور آمریکایی، از جمله بیل گیتس و مارک زاکربرگ بود تا در جشن‌های پیش از مراسم ازدواج آنانت، جوان‌ترین پسر موکش آمبانی، میلیاردر هندی و ثروتمندترین مرد آسیا، شرکت کنند.

زوج زاکربرگ‌ معمولا ثروت خود را به رخ نمی‌کشند، اما در جشن‌های خانواده آمبانی کوتاهی نکردند.

به گزارش ووگ، مارک زاکربرگ و همسرش، پریسیلا چان، دو لباس مشکی از طرح‌های الکساندر مک‌کوئین را برای روز اول مراسم انتخاب کرده بودند. پیراهن مشکی و شلوار هماهنگ زاکربرگ با کتی از الکساندر مک‌کوئین که با نماد کرم شب‌تاب تکمیل شده بود، حدود هفت هزار دلار قیمت دارد، و بهای لباس مجلسی بلند چان با تزئینات طلایی نیز ۱۵ هزار دلار است.

این زوج برای روز دوم مراسم، سبک خود را کاملا تغییر دادند و مطابق دستورالعمل کارت دعوت ۹ صفحه‌ای سراغ لباس‌های هندی «خیره‌کننده» رفتند.

برای این منظور، زاکربرگ و چان لباس‌هایی پوشیدند که رائول میشرا، طراح مشهور هندی، طراحی کرده بود. لباس چان یک پیراهن دوتکه بود که تزئینات ملهم از طبیعت، از جمله دو پرنده طلایی برجسته، روی آن به چشم می‌خورد. لباس زاکربرگ نیز با الهام از طبیعت، با گل‌ها و طرح شاخ‌وبرگ درختان تزئین شده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زوج برای روز آخر این مراسم نیز مطابق موضوع و محتوای جشن، باز هم سراغ لباس‌های هندی رفتند. چان یک ساری بنفش با حاشیه گل‌های ریز پوشیده بود و مارک زاکربرگ کت بلندی به رنگ بژ با پس‌زمینه پوشیده از برگ بر تن داشت.

بیل گیتس ساده‌تر از زاکربرگ در این مراسم ظاهر شد. او که با دوست‌دخترش، پائولا هرد، به هند سفر کرده بود، در شب اول کت‌و‌شلوار آبی نفتی با پیراهن مشکی پوشیده بود. هرد هم پیراهن مشکی شیکی از الکساندر مک‌کوئین بر تن داشت که روی سرشانه‌های آن با طرحی شبیه بال‌های سنجاقک تزئین شده بود.

در مراسم روز دوم، بیل گیتس یک کت مشکی سنتی هندی با تزئینات شاخ‌و‌برگ درختان بر تن داشت، و هرد نیز پیراهنی طلایی با تزئینات منجوق‌دوزی‌شده پوشیده بود.

جشن‌های ازدواج آنانت، پسر ۲۹ ساله موکش آمبانی، ثروتمند‌ترین مرد آسیا و سرمایه‌دار مشهور نفت و مخابرات، بر اساس سنت‌های هندی و آیین هندو، شامل چندین مراسم رسمی است. آنچه آخر هفته گذشته در شهر جام‌نگر در ایالت گجرات در سه روز برگزار شد، جشن‌های پیش از ازدواج آنانت و همسر آینده‌اش بود که مقدمه‌ای برای جشن بزرگ این زوج جوان در ژوئیه به‌شمار می‌رود.

بیشتر از مُد و زیبایی