اجرای پنج میلیون پوندی ریانا با لباس پاره در مهمانی پرستاره میلیاردر هندی

این خواننده برای اجرای برنامه‌ای شامل ۱۹ ترانه حدود پنج میلیون پوند از میلیاردر هندی دریافت کرد

ریانا در مهمانی مجلل میلیاردر هندی-Reliance Industries/Handout via REUTERS

حسن ختام جشن‌های سه‌روزه و مجلل پیش از ازدواج پسر موکش آمبانی، ثروتمندترین مرد آسیا در غرب هندوستان که بسیاری از افراد معروف دنیا و صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ در آن حضور یافتند، اجرای ۴۰ دقیقه‌ای ریانا، ابرستاره پاپ بود.

ریانا پابرهنه روی صحنه رفت و برای حدود هزار و ۲۰۰ میهمان در شهر کوچک جام‌نگر در گجرات آواز خواند. بیل گیتس، مارک زاکربرگ، ایوانکا ترامپ و شاهرخ خان، از ستارگان بالیوود، از شرکت‌کنندگان این مراسم پرستاره بودند.

گزارش شده است که این خواننده برای اجرای برنامه‌ای شامل ۱۹ ترانه که خودش آن را «نخستین برنامه واقعی بعد از هشت سال» توصیف کرد، حدود پنج میلیون پوند از موکش آمبانی دریافت کرده است. ریانا در هشت سال گذشته اجراهای کوتاه اما پرمخاطبی مانند برنامه ۱۵ دقیقه‌ای سوپربال داشت و ترانه «بلندم کن» را در اسکار ۲۰۲۳ اجرا کرد.

آمبانی که پیش‌تر نیز در ۲۰۱۸، بیانسه را برای اجرا در مراسم ازدواج دخترش دعوت کرده بود، ثروتمندترین مرد آسیا است. مهمانی مجلل کنونی چهار ماه پیش از مراسم اصلی ازدواج آنانت، کوچکترین پسر آمبانی،‌ و نامزدش رادیکا مرچنت برگزار شد که ۱۲ ژوئیه در بمبئی به عقد رسمی درمی‌آیند. 

«ریانا برگشت

جی‌ای‌بی

۲ مارس ۲۰۲۴»

ویدیوهای اجرای شنبه‌شب ریانا در سراسر رسانه‌های اجتماعی هند منتشر شد، و منبعی در گروهش تصمیم او را برای اجرای پابرهنه، «ادای احترام» به فرهنگ ملی محل مراسم توصیف کرد.

این منبع به انترتینمنت تایمز گفت:«این بازسازی کوچکی از اجرای سوپربال، و نمادین بود. مردم نزدیک به جلو صحنه با هم آواز می‌خواندند. او برنامه را پابرهنه اجرا کرد که ادای دینی به این فرهنگ هندی بود. او لباس‌هایش را هیچ تغییری نداد، فقط در پایان اجرا یک کلاه صورتی روی سرش گذاشت.»

ریانا در این مراسم ترانه‌های «توجه» (Consideration)، «کیک تولد» (Birthday Cake)، «ژست» (Pose)، «دسپرادو» (Desperado) و «وو» (Woo) را اجرا کرد، در جریان این دیدار با چهره‌های سرشناس بالیوود رقصید، برای عکاسان مستقر در فرودگاه ژست گرفت و افسران امنیتی را در آغوش فشرد.

«متوجه شدید که ریانا در تمام مدت اجرا پابرهنه بود؟

هو

۲ مارس ۲۰۲۴»

رسانه‌های هندی اشاره کردند که لباس ریانا در جایی از اجرای پرانرژی‌اش خراب شد و عکس‌ها نشان می‌دهد که زیربغل لباس سبزی که او به تن دارد، کمی پاره است. به نظر نمی‌‌رسید که این موضوع برایش مهم باشد و در پایان برنامه‌اش کل خانواده آمبانی، ازجمله عروس و داماد را دعوت کرد که روی صحنه بیایند.

موکش آمبانی، رئیس صنایع ریلاینس، یکی از دو شرکت خوشه‌ای بزرگ هند، است و ثروت هنگفت شخصی او را حدود ۱۱۵ میلیارد دلار (۹۰ میلیارد پوند) تخمین می‌زنند. او با دولت مودی روابط کاری نزدیکی دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 

صنایع ریلاینس را پدر آمبانی در ۱۹۶۶ تاسیس کرد و گفته می‌شود درآمد سالانه آن از سود محصولات پتروشیمی و نفت‌وگاز گرفته تا مخابرات و خرده‌فروشی، بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار (۷۹ میلیارد پوند) است.

پس از اینکه فرودگاهی در جام‌نگر، مجوز موقت برای پایانه‌ای محلی و کوچک برای پذیرش پروازهای بین‌المللی طی ۱۰ روز حول‌وحوش مهمانی آمبانی-مرچنت دریافت کرد، درباره این رویداد آخر هفته جنجال به پا شد.

به گزارش روزنامه هندو، نیروی هوایی دولت هندوستان نیز برای دسترسی به یک منطقه حساس «فنی» به این خانواده مجوز داد، و سه وزارتخانه نیز منابعی برای تنظیم اقامت موقت، امور گمرکی و تسهیلات قرنطینه در فرودگاه تا پنجم مارس فراهم کردند.

دولت برای پذیرایی از مهمانان بلندپایه و همراهان آنان، وسعت پایانه مسافربری جام‌نگر را از ۴۷۵ متر مربع به ۹۰۰ متر مربع افزایش داد، و دستشویی‌ها و سایر فضاها را بازسازی کرد.

در کنار مشاهیر و صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ، سیاستمداران و سران سابق و کنونی کشورها، ازجمله شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخست‌وزیر قطر، کوین راد، نخست‌وزیر سابق استرالیا، و استفن هارپر، نخست‌وزیر سابق کانادا، نیز در فهرست مهمانان بودند.

یاسر الرمیان، رئیس شرکت سعودی آرامکو، باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، و لری فینک، رئیس شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری جهانی بلک‌راک، نیز به این رویداد دعوت شده بودند.

© The Independent

بیشتر از زندگی