روایت کامل جدایی جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر در ماه‌های آخر رابطه اغلب با چهره‌ای بی‌روح یا حتی آزرده دیده می‌شد

تصویر ترکیبی از جنیفر لوپز و بن افلک / AFP

 جنیفر لوپز بالاخره شایعاتی را که ماه‌ها به گوش می‌رسید، تایید کرد و درخواست طلاق داد. ازدواج جنیفر ۵۵ ساله و بن افلک ۵۲ ساله، تنها کمی بیش از دو سال دوام آورد.

ماه‌ها قبل از اینکه جنیفر تصمیم نهایی را بگیرد و با درخواست طلاق، شایعات را تایید کند، نشانه‌های دلخوری، دلگیری و جدایی در رابطه این زوج دیده می‌شد. در ماه‌های پایانی ازدواجشان، آن‌ها در موقعیت‌هایی پرتنش دیده می‌شدند که نشان می‌داد که این ازدواج محکوم به فنا است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ادامه به گزارش «دیلی میل» نگاهی می‌اندازیم که از آخرین روزهای غم‌انگیز ازدواج جی‌لو (نام اختصاری جنیفر لوپز) و بن تا نشانه‌هایی را که از حرکت آن‌ها به سمت طلاق خبر می‌داد، بررسی کرده است.

بن در ماشین را کوبید 

در ماه مه سال ۲۰۲۳، هواداران تنش‌های آشکار بین آن‌ها را در یک محیط عمومی شاهد بودند؛ وقتی این زوج در لس‌آنجلس بودند و بن ابتدا در سمت مسافر را برای جنیفر باز کرد، سپس پشت سر همسرش در را به‌شدت کوبید. این رفتار برخی از طرفداران جنیفر و بن را شوکه و ناراحت کرد.

این دو اوایل روز، زمانی که به سمت خودرو می‌رفتند، دست هم را گرفته بودند و نشانی از تنش بینشان نبود.

حضور معذب و عجیب در پیش‌نمایش فیلم «مادر»

مدت کوتاهی پس از ماجرای کوبیدن در، این زوج وقتی در اولین نمایش فیلم «مادر» با بازی جنیفر در لس‌آنجلس دیده شدند، بار دیگر توجه‌ها را به رابطه‌شان جلب کردند؛ وقتی در لحظه‌ای ناخوشایند، جنیفر هنگام ژست گرفتن روی فرش قرمز با اخم و اشاره به شوهرش که عصبانی به نظر می‌رسید، دیده شد؛ هرچند بعدا لب‌خوانی‌ها آشکار کرد که صحبت‌های جنیفر ربطی به دعوا نداشت.

آن‌ها پس‌ از اینکه در حال این مکالمه به‌ظاهر پرتنش عکس گرفتند، خیلی زود به لبخندها و بوسه‌های نمایشی هالیوودی ادامه دادند. یک لب‌خوان گفت که جنیفر از بن پرسیده که آیا تاپش «زیادی باز» است و او پاسخ می‌دهد که خوب به نظر می‌رسد.

رفتار پرخاشگرانه جنیفر با بن ‌در مراسم جوایز گرمی

شایعات اولین بار زمانی داغ شد که این زوج در جوایز گرمی در فوریه ۲۰۲۳ با هم دعوا کردند؛ اگرچه هر دو بعدا این موضوع را رد کردند.

در آن مراسم، جنیفر ناگهان خود را کنار کشید و با حالتی خشن در چهره‌اش چیزی به بن گفت. با این حال آن‌ها در مراسم کنار تروور نوآ، مجری، نشستند و به‌محض اینکه متوجه شدند مقابل دوربین‌اند، حالتی خنثی به خود گرفتند و به دوربین نگاه کردند. 

سر زدن‌های محزون بن و جنیفر به مک‌دونالد 

در اواخر سال ۲۰۲۳، به نظر می‌رسید که بن و جنیفر به خوردن غذای حاضری و ساندویچ علاقه پیدا کردند. این ستاره پاپ که به رعایت رژیم غذایی فوق‌العاده سخت بر اساس مصرف غذاهای تازه و پرهیز از مصرف اقلام فراوری‌شده‌ــ به غیر از پودر پروتئین‌ــ معروف است، در ماه‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر ۲۰۲۳ چندین بار همراه بن هنگام خرید از مک‌دونالد دیده شد. در ماه اکتبر، او در طول دو هفته چهار بار به مک‌دونالد سر زد.

جنیفر اغلب در حالی‌ که کنار شوهرش نشسته بود، با چهره‌ای سنگی یا حتی کاملا آزرده دیده می‌شد.

ترک خانه مشترک

پیش‌ از این گزارش شده بود که بن از خانه ۶۰ میلیون دلاری مشترکش با جنیفر، نقل مکان کرده است. در ماه مه گزارش شد که جنیفر بدون بن در بورلی هیلز دنبال خانه می‌گردد. یک منبع نزدیک به این زوج به رسانه‌ها گفت: «جنیفر اکنون روی کار و فرزندانش تمرکز کرده است. بن هم در حال حاضر از خانه رفته است و آن‌ها احتمالا باید خانه رویایی را که دو سال در جست‌وجویش بودند، بفروشند. »

از زمانی که لوپز و افلک خانه ۶۰.۵۸ میلیون دلاری چهار هزار و ۲۷۴ مترمربعی خود را خریداری کردند، تنها یک سال می‌گذرد. این خانه که به آن «عمارت والینگفورد» گفته می‌شود، در یک دماغه پنج هکتاری واقع است و ۱۲ اتاق‌خواب و ۲۴ حمام و دستشویی دارد.

بعدها گزارش شد که بن به یک ملک اجاره‌ای در محله تونی برنت وود لس‌آنجلس نقل‌مکان کرده است. موقعیت این ملک برای افلک مناسب است، چون در نزدیکی خانه همسر سابقش، جنیفر گارنر، قرار دارد، بنابراین فرزندان آن‌ها مجبور نیستند زمانی که بین خانه‌ والدینشان جابه‌جا می‌شوند، مسافت زیادی را طی کنند.

حضورهای تک‌نفره

طرفداران قبلا اشاره کرده‌اند که این زوج اخیرا زمان زیادی را جدا از هم سپری می‌کردند و بدون یکدیگر در رویدادها حضور می‌یافتند. مهم‌ترین نشانه وقتی بود که جنیفر تنهایی به مراسم شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن معروف به مت گالا رفت.

او به‌عنوان میزبان مشترک در این مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی باشکوه فعالیت می‌کرد، بنابراین بسیاری از ناظران از اینکه بن برای حمایت از او در طول این رویداد پرمخاطب حضور نداشت، تعجب کردند.

در آخرین بیرون رفتنشان با هم این زوج با هم ناهار خوردند اما خسته و کلافه به نظر می‌رسیدند، بدون اینکه لبخندی بر لب داشته باشند.

کنار هم در جشن فارغ‌التحصیلی 

در اواخر ماه مه، هنگام جشن فارغ‌التحصیلی ویولن، دختر بن، از دبیرستان به نظر می‌رسید که بن و جنیفر با هم سازش کرده‌اند. این زوج همراه با مادر بن به مهمانی آمدند و به نظر می‌رسید که در حال حفظ ظاهرند.

دو هفته قبل‌تر، آن‌ها با هم در یک رویداد سینمایی برای حمایت از جنیفر گارنر، همسر سابق بن، دیده شدند. با این حال، خروج سریع این زوج از مهمانی نشان داد که این حضور مشترک نشانه آشتی آن‌ها نبوده است. آن‌ها در عکس‌هایی که در مهمانی گرفتند، چهره‌هایی خنثی و بی‌احساس دارند و زمانی که با هم به سمت خانه می‌رفتند، هیچ رفتاری که نشانه محبت یا احساسی باشد، از خود نشان ندادند.

بن با مادرش و جنیفر مهمانی را ترک کرد و سپس مستقیم به خانه اجاره‌ای‌اش در برنت‌وود رفت.

 انتشار مستند داستان عاشقانه

تصمیم جنیفر در ماه فوریه برای پخش مستندش در آمازون پرایم با نام «بزرگ‌ترین داستان عاشقانه‌ای که هرگز گفته نشد» که داستان عشق او با بن را روایت می‌کرد، ظاهرا بر ازدواج این زوج فشار مضاعفی وارد کرد.

این مستند سومین بخش از مجموعه‌ آثار و پروژه‌های هنری به ارزش ۲۰ میلیون دلار بود که لوپز به‌عنوان بخشی از ادای احترام و بزرگداشت عشقش به بن افلک منتشر کرد. دو پروژه دیگر عبارت بودند از «این من هستم… اکنون: داستان عشق»، که یک فیلم نیمه‌زندگینامه‌ای است و جنیفر در آن با استفاده از ژانرهای کمدی رمانتیک، موزیکال، اکشن و علمی‌ــ تخیلی، داستان زندگی و عشق خود با بن را به تصویر می‌کشد و به نوعی بازتاب‌دهنده‌ مسیر پرفرازونشیب رابطه آن‌ها است. جنیفر در تک‌آهنگ «این منم... اکنون» هم احساسات و داستان عشقش با بن را در قالب موسیقی بیان می‌کند.

آن‌ها در مستند جدید، فرازونشیب‌های عشق دوباره‌شان را شرح دادند. بن افلک در مستند اشاره کرد که ابتدا از جنیفر خواسته بود تا رابطه‌شان را به دور از شبکه‌های اجتماعی نگه دارند. او یادآور شد: «وقتی دوباره به هم برگشتیم، گفتم: گوش کن، یکی از چیزهایی که نمی‌خواهم رابطه در شبکه‌های اجتماعی است. بعد یک‌جورهایی متوجه شدم که این درخواست منصفانه‌ای نیست. مثل این است که شما با یک ناخدا ازدواج کنید و بگویید: ولی من آب را دوست ندارم.»

نامه‌های عاشقانه

طرفداران جنیفر گارنر پس‌ از اینکه افلک فاش کرد در طول ۱۳ سال زندگی مشترکش با گارنر به مکاتباتش با لوپز ادامه داده و بعدها در سال ۲۰۲۱ نامه‌ها و ایمیل‌ها را در کتابی به جنیفر هدیه کرده است، خشمگین شدند.

با این حال منابع نزدیک به این زوج هرگونه تصوری را مبنی بر اینکه این اعتراف گارنر را شوکه کرده بود، رد کردند و اصرار داشتند که او برای افلک و لوپز که با هر دو آن‌ها روابطی دوستانه‌ دارد، خوشحال است و از رابطه‌اش با جان میلر هم لذت می‌برد.

بن خاطراتش را ثبت می‌کند، چه درباره فیلم‌هایی که روی آن‌ها کار کرده و چه لحظات خانوادگی و رابطه‌هایش. او این خاطرات را که بچه‌ها آن را «سررسید» می‌نامند، همیشه نگه می‌دارد.

لوپز در این مستند، می‌گوید: «این کتابی است که بن در اولین کریسمسی که به هم برگشتیم، به من هدیه داد. تمام نامه‌ها و ایمیل‌هایی است که ما از ۲۰ سال پیش تا به امروز برای هم نوشتیم.» و بر یکی از یادداشت‌ها تاکید می‌کند: «بزرگ‌ترین داستان عشقی جنیفر لوپز و بن افلک که هرگز گفته نشد ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰... و همچنان ادامه دارد...»

بیشتر از زندگی