دنباله فیلم موفق «شیطان پرادا می‌پوشد» ساخته می‌شود

این فیلم بر اساس کتابی به همین نام اثر لورن ویزبرگر، روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی، درباره آنا وینتور، سردبیر ووگ، ساخته شد

عکس تزیینی‌ــ مریل استریپ، ان هتوی و امیلی بلانت در فیلم «شیطان پرادا می‌پوشد»‌ــ Canva

به گزارش اسکای‌نیوز، برای فیلم موفق و محبوب «شیطان پرادا می‌پوشد» که با هنرنمایی ستارگانی مانند مریل استریپ، ان هتوی و امیلی بلانت بر پرده سینماها رفت، دنباله‌ای ساخته خواهد شد.

«شیطان پرادا می‌پوشد» یک کمدی داستانی به کارگردانی دیوید فرانکل است که بر اساس رمانی به همین نام اثر لورن ویزبرگر، نویسنده آمریکایی، در سال ۲۰۰۶ ساخته شد.

نویسنده اصلی فیلمنامه، کارگردان و تهیه‌کننده، همگی برای ساخت دنباله این فیلم در حال مذاکره‌اند و هنوز مشخص نیست چه تعداد از بازیگران قبلی در نسخه جدید فیلم ایفای نقش خواهند کرد اما ان هتوی در مصاحبه‌ای که اوایل سال ۲۰۲۴ انجام داد، بازی در ادامه فیلم را رد کرده بود.

به گزارش ورایتی، یکی از نویسندگان اصلی فیلمنامه به نام آلین بروش مک‌کنا، برای نوشتن سناریو این دنباله در حال مذاکره و گفت‌وگو است و گفته می‌شود داستان دنباله این فیلم حول محور شخصیت اصلی آن یعنی میراندا پریسلی، سردبیر یک مجله مد، می‌چرخد که با افول اقبال به نشریات چاپی در عصر دیجیتال مواجه شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

همان‌طور که ذکر شد، هنوز مشخص نیست چه تعداد از بازیگران اصلی «شیطان پرادا می‌پوشد» در دنباله آن هم حضور خواهند شد، اما به نوشته ددلاین (Deadline)، دیوید فرانکل، کارگردان اصلی فیلم و وندی فاینرمن، تهیه‌کننده آن، در حال گفت‌وگو برای ساخت این فیلم‌اند. 

ان هتوی که نقش یکی از دستیاران سردبیر را بر عهده داشت، پیش‌تر گفته بود که همیشه فکر می‌کرد این داستان ادامه خواهد داشت.

امیلی بلانت هم در فیلم نقش یکی دیگر از دستیاران میراندا پریسلی، سردبیر یک مجله مد در نیویورک، را بر عهده داشت. 

این فیلم بر اساس کتابی به همین نام اثر لورن ویزبرگر، روزنامه‌نگار و نویسنده آمریکایی، درباره آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ، ساخته شد. مریل استریپ برای بازی در نقش این سردبیر خشک و بی‌رحم، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره اسکار و برنده بهترین بازیگر کمدی در جشنواره گلدن گلوب شد. امیلی بلانت هم توانست در جشنواره جوایز منتقدان فیلم لندن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن بریتانیا را به دست آورد.    

بیشتر از فیلم