سبک پوشش همسر، دختران، عروس‌ها و نوه ترامپ در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان

احتمالا حضور ملانیا و ایوانکا در روز چهارم این رویداد یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن بود

از راست به چپ: کیمبرلی گیلفویل، ایوانکا ترامپ و ملانیا ترامپ در گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان-AFP

گردهمایی ملی ۲۰۲۴ جمهوری‌خواهان از ۱۵ ژوئیه آغاز شد و در ۱۸ ژوئیه در انجمن «فیسرو» (Fiserv) در میلواکی ویسکانسین به پایان رسید. این رویداد برای تایید نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، و جی دی ونس، سناتور ایالات متحده از اوهایو، در مقام معاون رییس‌جمهوری برگزار شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ملانیا ترامپ، ایوانکا ترامپ، لارا ترامپ، کیمبرلی گیلفویل و سایر مهمانان پوشش قابل توجهی داشتند که نشریه «دبلیودبلیودی» (WWD) به آن پرداخته است. در ادامه به گزارش این مجله نگاهی می‌اندازیم.

گردهمایی ملی جمهوری‌خواهان ۲۰۲۴

 روز اول، ۱۵ ژوئیه:


لارا ترامپ، همسر اریک، پسر دونالد ترامپ، در اولین روز این همایش چهار روزه با پیراهن بی‌آستینی به رنگ آبی کاربنی حاضر شد که قسمت جلو آن دراپه کار شده بود.

روز دوم، ۱۶ ژوئیه:

این گردهمایی در دومین روز میزبان کیمبرلی گیلفویل، نامزد پسر بزرگ دونالد ترامپ یعنی دونالد پسر، بود که به همراه پسرش رونان روی صحنه حاضر شد. کیمبرلی پیراهن سرمه‌ای کوتاهی به تن داشت و رشته مروارید درشتی گردنش را دربر گرفته بود.

لارا ترامپ در روز دوم بالاتنه مشکی بی‌آستین و یقه‌داری را با شلوار سفید و کفش‌های سفید پاشنه‌دار هماهنگ کرده بود.

تیفانی ترامپ، دختر دونالد ترامپ نیز در این روز به همراه همسرش مایکل بولوس حضور یافت. او در این رویداد کت بدون آستین سفیدرنگی را با دامنی هماهنگ از همان جنس و طرح هماهنگ کرده بود.

روز سوم، ۱۷ ژوئیه:


کیمبرلی گیلفویل در روز سوم این رویداد پیراهن قرمزی به تن داشت که ‌برش آستین‌هایش به‌شکل مورب در امتداد سینه و تا یقه لباس ادامه پیدا می‌کرد.

شگفتی روز سوم، حضور کای، نوه دونالد ترامپ و بزرگ‌ترین فرزند دونالد ترامپ پسر، بود. کای با پیراهن تابستانی کوتاه سفیدرنگ و کفش‌های پاشنه‌دار سفید روی صحنه حاضر شد و درباره پدربزرگش صحبت کرد.

روز چهارم، ۱۸ ژوئیه:
احتمالا حضور ملانیا و ایوانکا در روز چهارم این رویداد یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن بود.


بانوی اول سابق آمریکا در این رویداد کت‌ودامن قرمزرنگی از کریستین دیور به تن داشت که ضمن نشان دادن رنگ جمهوری‌خواهان، یادآور روزهای ریاست جمهوری دونالد ترامپ بود.
ملانیا این لباس را اولین بار در سال ۲۰۱۷ و زمانی که در کاخ سفید حضور داشت، در دیدار رسمی با امانوئل مکرون و همسرش بریژیت، پوشید.

ایوانکا ترامپ‌، مشاوره سابق رییس جمهوری ایالات متحده و دختر بزرگ دونالد ترامپ، نیز در این روز در کنار دیگر اعضای خانواده‌اش برای حمایت از پدرش ظاهر شد. ایوانکا در این رویداد کت‌ودامن شیری‌رنگی به تن داشت و موهایش را مانند همیشه صاف آراسته بود.

 

بیشتر از مُد و زیبایی