بیست‌و‌یکمین کنفرانس عمومی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ریاض برگزار می‌شود

شیخ بندر بن ابراهیم الخریف، وزیر صنعت و منابع معدنی عربستان سعودی از برگزاری این کنفرانس در نوامبر ۲۰۲۵ و قبل از آن اجلاس سیاست صنعتی در اکتبر ۲۰۲۴ در ریاض خبر داد

شیخ بندر بن ابراهیم الخریف، وزیر صنعت و منابع معدنی عربستان سعودی-ایندیپندنت فارسی

عربستان سعودی در نوامبر ۲۰۲۵ میزبان بیست‌و‌یکمین کنفرانس عمومی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد UNIDO خواهد بود.

در مراسمی که دوشنبه شب به وقت شرق آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد، شیخ بندر بن ابراهیم الخریف، وزیر صنعت و منابع معدنی عربستان سعودی از برگزاری این کنفرانس در نوامبر ۲۰۲۵ و قبل از آن اجلاس سیاست صنعتی در اکتبر ۲۰۲۴ خبر داد. این اجلاس نیز در ریاض خواهد بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سازمان توسعه صنعتی ملل متحد پیش‌تر اعلام کرده بود، با هدف حمایت از تلاش‌های عربستان سعودی در زمینه‌هایی مانند کشاورزی صنعتی، معدن‌کاری مسئولانه، کاهش کربن، دیجیتالی‌سازی و استانداردهای کیفیت تقویت همکاری با این کشور را می‌کند.

بیست‌ویکمین کنفرانس عمومی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، فرصتی برای شناسایی موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در عربستان سعودی است که در آینده‌ای پایدار‌تر نقش خواهد داشت. عربستان سعودی بر اساس طرح چشم‌انداز ۲۰۳۰ که بخش قابل توجهی از آن تا کنون محقق شده است، به دنبال گسترش منابع درآمد اقصادی جدا از نفت و استفاده از انرژی تجدید‌پذیر و کاهش آلودگی کربن است.

بیشتر از اقتصاد