زنی پس از قتل والدینش و چهار سال زندگی با اجساد آنها به حبس ابد محکوم شد

ویرجینیا مک کالو ۳۶ ساله اجساد پدر و مادر ۷۰ و ۷۱ ساله مقتولش را به مدت چهار سال پس از مرگ در خانه نگه داشت

لوئیس و جان مک کالو هر دو در ژوئن ۲۰۱۹ از سوی دخترشان به قتل رسیدند ـ Essex police

زن جوانی که پدر و مادرش را در شهرستان اسکس Essex بریتانیا به قتل رسانده و چهار سال با جسد آنها زندگی کرده بود، به حبس ابد با دست‌کم گذراندن ۳۶ سال در زندان محکوم شد.

به گزارش گاردین، دادستان منطقه اسکس درباره جزئيات این قتل‌ها گفت که ویرجینیا مک کالو ۳۶ ساله، پدرش جان مک کالو ۷۰ ساله را با ریختن دارو در نوشیدنی الکلی مسموم کرد. او روز بعد نیز مادرش لوئیس ۷۱ ساله را از طریق حمله با چکش و وارد کردن ضربات چاقوی آشپزخانه‌ به سینه‌اش، به قتل رساند.

هر دو قتل در ژوئن ۲۰۱۹ در خانه این زوج در شهرستان اسکس اتفاق افتاد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دادستان‌ها در دادگاه اعلام کردند که این زن جوان پس از قتل پدرش که استاد دانشگاه بود، برای او یک مقبره موقت ساخت. این «قبر مستطیل شکل» در جایی پیدا شد که اتاق‌خواب و اتاق‌کار این مرد ۷۰ ساله بود و با آجرهای روی هم چیده ساخته شده بود. دختر این مرد پس از ساخت این مقبره، با چندین پتو و تعدادی عکس و نقاشی آن را پوشانده بود.

به گفته وکلای دادگستری،‌ ویرجینیا پس از قتل مادرش نیز جسد او را که در کیسه‌خواب پیچیده شده بود، در کمد لباسی در اتاق خواب مادرش در طبقه بالای خانه پنهان کرد.

این قتل‌ها پس از آن کشف شد که پزشکان این زوج سالمند درباره به تعویق افتادن قرارهای ملاقات آنها ابراز نگرانی کردند. ویرجینیا مک‌کالو مرتبا به پزشکان و بستگانش می‌گفت که والدینش در تعطیلات طولانی رفته‌اند یا خارج از خانه‌اند.

با گزارش‌های ارائه شده به  پلیس، ماموران در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ وارد خانه این خانواده شدند و به ماجرای قتل‌ها پی بردند.

این زن جوان به محض ورود پلیس و اولین باز‌جویی‌ها، به قتل‌هایی که انجام داده اعتراف کرد و گفت: «می‌دانستم که در نهایت این اتفاق خواهد افتاد.»

مک‌کالو بلافاصله به ماموران گفت که ابزارهای مورد استفاده در قتل والدنیش را کجا گذاشته است. در گزارش پلیس آمده است چاقویی که برای ضربه زدن به مادرش استفاده کرده بود، زیر پله‌ها قرار داشت و لکه‌های خون روی آن دیده می‌شد.

به گفته پلیس، این زن که سال‌ها بیکار بوده، والدین خود را با خونسردی به قتل رسانده و از مارس ۲۰۱۹ به کشتن والدینش فکر می‌کرده است.

خواهر و برادر ویرجینیا با ارائه بیانیه‌ای اعلام کردند که در اثر مرگ والدینشان به این شکل درمانده شد‌ه‌اند. آنها این وضعیت را یک «کابوس» نام دادند که هرگز از آن بیدار نخواهند شد.

به گفته دادستان،‌ متهم درگیر قمار آنلاین بوده و ۲۱ هزار و ۱۹۳ پوند در معاملات مربوط به قمار بین اول ژوئن ۲۰۱۸ تا ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۳ خرج کرده است.

مقامات پلیس تاکید کردند مک کالو پنهان کردن قتل پدر و مادرش را طوری ترتیب داده که بتواند از مزایای مستمری آنها برخوردار شود. او پول‌هایی را که به دست آورده، صرف خرید کالاهای گران‌قیمت و لوکس نکرده و احتمال داده می‌شود که آنها را در قمار صرف کرده باشد.

بیشتر از جهان