عاشقانه‌های بی‌هیاهو؛ زوج‌های مشهور در پی حفظ حریم خصوصی

چهره‌های دیگری مانند جی‌جی حدید و بردلی کوپر یا کایلی جنر و تیموتی شالومه نیز در تلاش‌اند تا حریم خصوصی و روابط عاشقانه‌شان را تا حد ممکن محفوظ نگه دارند

کایلی جنر و تیموتی شالومه/AFP

برخی ستاره‌های مشهور رسانه‌ها و توجه بیش‌ازحد عموم به روابط خصوصی‌ آن‌ها را مقصر خراب شدن زندگی و روابط عاشقانه‌شان می‌دانند. فشارهای ناشی از قرار گرفتن در مرکز توجه می‌تواند به‌سادگی بر کیفیت روابط تاثیر بگذارد و از این‌ رو، برخی ستاره‌ها اخیرا بیشتر تلاش می‌کنند تا از حریم خصوصی‌شان محافظت کنند. به طوری که برخی حتی ترجیح می‌دهند در فرش قرمز‌ها یا سایر رویدادهای بزرگ به‌تنهایی حاضر شوند تا رابطه‌شان را هرچه بیشتر از چشمان کنجکاو دور نگه دارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

زندایا و تام هالند نمونه‌ای بارز از این ستاره‌ها هستند. این دو بازیگر، پس‌ از آنکه رابطه‌شان در سال ۲۰۲۱ ناخواسته در معرض نگاه عمومی قرار گرفت، تصمیم گرفتند این موضوع را به‌شدت کنترل کنند و تنها جزئیات محدودی از رابطه‌شان را به اشتراک بگذارند. زندایا در مصاحبه‌ای با نشریه «ال» (Elle) توضیح داد که از عمومی شدن بخشی از زندگی خصوصی خود آگاه است اما تاکید کرد که همچنان تلاش می‌کند این را که چه بخش‌هایی از رابطه‌اش عمومی شود، کنترل کند. او گفت: «محافظت از آرامش و حریم شخصی‌ و نترسیدن از زندگی کردن و دوست داشتن برای من بسیار مهم است.»

تام هالند نیز در گفت‌وگویی با هالیوود ریپورتر، «خصوصی و مقدس» بودن رابطه‌شان را خاطرنشان کرد و گفت: «ما به کسی بدهکار نیستیم که درباره زندگی خصوصی‌مان توضیح بدهیم.» این زوج بر اهمیت تمایز بین زندگی شخصی و حرفه‌ای‌ تاکید دارند و فارغ از فشارهای اجتماعی، تنها بخش‌هایی از رابطه‌شان را که تمایل دارند، به اشتراک می‌گذارند.

چهره‌های دیگری مانند جی‌جی حدید و بردلی کوپر یا کایلی جنر و تیموتی شالومه نیز در تلاش‌اند تا حریم خصوصی و روابط عاشقانه‌شان را تا حد ممکن محفوظ نگه دارند.

به نظر می‌رسد که این روند پاسخی به فشارهای رسانه‌ای و توجهات بی‌پایانی است که به‌ویژه در عصر شبکه‌های اجتماعی متوجه روابط افراد شناخته‌شده است و ستاره‌ها ترجیح می‌دهند با دوری کردن از هیاهوی رسانه‌ای، در زندگی شخصی آرامش و پایداری بیشتری داشته باشند.

چندین چهره مشهور هالیوود به دلیل دور نگه‌ داشتن زندگی خصوصی خود از رسانه‌ها بیشتر شناخته‌شده‌اند و موفق شده‌اند با حفظ حریم خصوصی‌شان تا حد زیادی از جنجال‌ها و حاشیه‌های رسانه‌ای فاصله بگیرند. در ادامه به چند نمونه از این افراد اشاره می‌کنیم:

کیانو ریوز: این بازیگر برجسته به‌دلیل زندگی خصوصی بسیار کم حاشیه‌اش شناخته می‌شود. او به‌ندرت در مورد زندگی شخصی‌ خود صحبت می‌کند و فقط گاهی در رویدادهای عمومی با دوست‌دخترش، الکساندرا گرانت، حاضر می‌شود. کیانو همواره تلاش کرده است از رسانه‌ها فاصله بگیرد و زندگی آرامی داشته باشد.

خواکین فینیکس و رونی مارا: این دو بازیگر برجسته هالیوود یکی از کم حاشیه‌ترین زوج‌های سینمایی‌اند. فینیکس و مارا از آن دسته زوج‌هایی‌اند که به‌ندرت در مراسم یا رسانه‌ها دیده می‌شوند و درباره زندگی‌ آن‌ها اطلاعات بسیار محدودی وجود دارد. این دو پس از سال‌ها رابطه عاشقانه، بدون اطلاع‌رسانی گسترده ازدواج کردند و درباره زندگی خانوادگی‌شان به‌ندرت صحبت می‌کنند.

کیلیان مورفی: مورفی نیز از جمله بازیگرانی است که زندگی شخصی‌اش را کاملا خصوصی نگه می‌دارد. او که بیشتر برای بازی در سریال «پیکی بلایندر» و فیلم‌هایی مانند «اوپنهایمر» شناخته می‌شود، به‌ندرت در مورد زندگی خانوادگی خود صحبت می‌کند و بسیار کم‌حاشیه است. مورفی و همسرش، ایو مک‌گینس، که هنرمندی ایرلندی است، خیلی کم در رویدادهای عمومی یا فرش قرمز ظاهر می‌شوند. مورفی حتی در مصاحبه‌ها نیز از اشاره به زندگی شخصی خودداری می‌کند و ترجیح می‌دهد خانواده‌اش دور از چشم رسانه‌ها باقی بمانند.

جولیا رابرتس: جولیا رابرتس، بازیگر برجسته هالیوود، نیز زندگی خصوصی بسیار آرامی دارد. او و همسرش دنیل مودر، فیلمبردار، به‌ندرت درباره خود و فرزندانشان در رسانه‌ها صحبت می‌کند. جولیا، برخلاف بسیاری از بازیگران، ترجیح می‌دهد زندگی خانوادگی خود را از انظار دور نگه دارد.

ادریس البا: این بازیگر بریتانیایی و همسرش، سابرینا دور، زندگی شخصی خود را دور از چشم رسانه‌ها نگه‌ داشته‌اند. ادریس و سابرینا رابطه‌شان را هم به شکلی بسیار خصوصی مدیریت می‌کنند و حتی در مصاحبه‌ها نیز جزئیات کمی از زندگی‌شان فاش می‌کنند.

کریستین استوارت: با افشای تصویری از بوسه عاشقانه و افشای خیانت کریستین به دوست‌پسرش، رابرت پتنسون، او مدت‌ها در مرکز توجه خبرنگاران بود. پس‌ از آن تجربه در ۱۹ سالگی، استوارت تلاش کرد زندگی شخصی خود را از رسانه‌ها دور نگه دارد. او مدتی است که رابطه‌اش را با دیلن مایر، فیلمنامه‌نویس، تایید کرده است اما به‌ندرت درباره او صحبت می‌کند و ترجیح می‌دهد حریم خصوصی‌اش حفظ شود.

رایان گاسلینگ و اوا مندز: این زوج بازیگر رابطه‌شان را تا حد ممکن خصوصی نگه داشته‌اند. آن‌ها خیلی کم در رویدادها و فرش قرمز‌ها با هم دیده می‌شوند و در مورد زندگی مشترک و فرزندانشان هم کمتر صحبت می‌کنند. مندز و گاسلینگ به نمایش زندگی شخصی خود در رسانه‌ها تمایلی ندارند و همواره برای حفظ حریم خصوصی خود تلاش کرده‌اند.

این افراد به شکلی ماهرانه و محتاطانه زندگی شخصی خود را از انظار عمومی دور نگه داشته‌اند و ترجیح می‌دهند بر کار و حرفه‌شان تمرکز کنند تا آرامش و ثبات بیشتری در زندگی داشته باشند.

بیشتر از زندگی