شاهزاده هری و مگان پس از ناکامی در امی روی «پروژه‌های آینده» کار می‌کنند

مستند این زوج در نتفلیکس در هیچ شاخه‌ای از امی نامزد دریافت جایزه نشد

به نظر می‌رسد بازوی رسانه‌ای ساسکس‌ها در حال فروپاشی است-ANGELA WEISS /AFP

یک کارشناس روابط عمومی در هالیوود معتقد است بااینکه «هری و مگان»، مجموعه مستند دوک و دوشس ساسکس در نتفلیکس، برای دریافت هیچ جایزه‌ای در امی نامزد نشد، آن‌ها در حال حاضر «روی پروژه‌های آینده» تمرکز کرده‌اند.

این مستند باوجود ۸۱.۶ میلیون‌ ساعت‌بیننده، در فهرست نامزدهای امی که هفته پیش اعلام شد، جایی نداشت.

 مایا ریاز، مدیر روابط عمومی برخی ستار‌ه‌های هالیوود به میرر گفت: هرچند هری و مگان نامزد امی نشدند و این موضوعی ناامیدکننده است، اما آخر دنیا نیست.

او افزود: بعضی وقت‌ها ناکامی در جوایزی چون امی برای بقیه بیش از هری و مگان مهم است و این موضوع اصلا روی حرفه آن‌ها تاثیر ندارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته ریاز اگرچه نامزدی برای جوایز و برنده شدن عالی است، این همه دلایل ساخت مستند نتفلیکس نبود و این زوج دلایل بزرگ‌تر و خاص خودشان را دارند.

این مستند در هیچ شاخه‌ای از امی نامزد دریافت جایزه نشد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که با لغو قرارداد ۲۰ میلیون دلاری آن‌ها با اسپاتیفای، به نظر می‌رسد بازوی رسانه‌ای ساسکس‌ها در حال فروپاشی است.

اسپاتیفای به دلیل تولیدات کم مجموعه پادکست‌های «آرکیتایپ» مگان مارکل قراردادش با آن‌ها را برای سال دوم تمدید نکرد. مجموعه پادکست‌های آرکیتایپ که میزبان زنانی چون سرنا ویلیامز، قهرمان سابق تنیس، ماریا کری، خواننده، میندی کالینگ، هنرپیشه و پاریس هیلتون، چهره تاثیرگذار اینستاگرامی، بود تنها در ۱۲ قسمت تولید شد.

هرچند اسپاتیفای هم‌زمان با انتشار این خبر نتفلیکس را هم مجبور کرد درباره شراکت با ساسکس‌ها بازنگری کند، این پلتفرم پخش تلویزیونی اعلام کرد برای پایان همکاری خود با این زوج برنامه‌ای ندارد.

این زوج در سال ۲۰۲۱ با نتفلیکس، پلتفرم تلویزیونی پرمخاطب، یک قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری برای تولید محتوای نمایشی و دیگر محتواها امضا کردند.

بیشتر از فرهنگ و هنر