عکس ترامپ پس از معرفی به بازداشتگاه فولتون کانتی تاریخ‌ساز شد

ترامپ این تصویر را در شبکه اجتماعی خود، تروث، با توضیح «مداخله در انتخابات، هیچگاه تسلیم نشو» منتشر کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشن آمریکا، پنجشنبه شب، ۲۴ اوت به نخستین رئیس‌جمهوری تاریخ ایالات‌متحده آمریکا تبدیل شد که هنگام معرفی به بازداشتگاه فولتون کانتی در ارتباط با چهارمین پرونده کیفری که برای او تشکیل شده است، از او عکس ورود به زندان (ماگ‌شات) گرفته شد.

ترامپ این تصویر را در شبکه اجتماعی خود، تروث، با توضیح «مداخله در انتخابات، هرگز تسلیم نشو» منتشر کرده است. همچنین ترامپ برای نخستین بار پس از سال ۲۰۲۱، به دنبال لغو تعلیق از فعالیت در توییتر که اکنون نام آن به اکس تغییر کرده است، فعالیت در این شبکه اجتماعی را از سر گرفت و «ماگ‌شات» خود را در اکس منتشر کرد.

دونالد ترامپ تاکید دارد که این پرونده‌ها با اهداف و انگیزه‌های سیاسی علیه او تشکیل شده است و همه اتهام‌ها را رد می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او پس از خروج از زندان در فرودگاه به خبرنگاران گفت که حق دارد نتیجه انتخابات را به چالش بکشد.

این محاکمه همچنین ترامپ را به نخستین رئیس‌جمهوری آمریکا تبدیل می‌کند که با اتهام‌های جنایی مواجه شده که اکنون تعداد آنها به ۹۱ مورد رسیده است.

مقامات فولتون کانتی ساعتی پس از حضور ترامپ در زندان و آزادی او به قید وثیقه، عکس ثبت شده از او هنگام معرفی به زندان را منتشر کردند.

باوجود اینکه این چهارمین پرونده کیفری علیه ترامپ است، اما نخستین بار است که از او «ماگ‌شات» ثبت می‌شود. در سه پرونده پیشین این اقدام درباره ترامپ انجام نشده بود.

ترامپ در جورجیا به همراه ۱۸ نفر دیگر از همکاران سابقش به «تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات آمریکات» متهم شده است. رودی جولیانی، وکیل سابق ترامپ از جمله آنها است. اغلب این افراد به قید وثیقه آزاد شده‌اند اما از آنها «ماگ‌شات» ثبت شده است.

بسیاری از آنها این تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی از جمله اکس (توییتر سابق) منتشر کرده‌اند.