آتش هرمس هفته مد پاریس را گرم کرد

رنگ‌های نمایش هرمس از گرمای آتشی می‌آمد که گویی در شنزاری از رنگ‌های خاکی و بژ احاطه شده باشد

مجموعه هرمس در هفته مد پاریس پاییز و زمستان ۲۰۲۴ -AFP

نادژ وانهی مدل‌هایش را در پالتوهای چرم، پوتین‌های موتورسواری و کت‌های میخ‌دار، در یک راهرو بارانی روی سکوی نمایش هفته مد پاریس فرستاد تا مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۴ معرفی کنند.

مدل‌ها در کنار قطرات باران مصنوعی، ترکیبی درخشان از ۶۳ ظاهر را از سبک چرمی، شامل شلوارهای چسبان و فاق‌بلند (boot-cu) که با نیم‌چکمه‌های نوک‌تیز به سبک گاوچرانی هماهنگ شده بود، به نمایش گذاشتند.

رنگ‌های نمایش هرمس از گرمای آتشی می‌آمد که گویی در شنزاری از رنگ‌های خاکی و بژ احاطه شده باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش رویترز، دامن‌های تنگ و مدادی چاک‌دار همراه با کاپشن‌های مدل خلبانی رنگ‌وبویی جوانانه داشت، در حالی ‌که کت‌های بارانی کمردار سنتی‌تری به نظر می‌رسیدند.

 قرمز همچنان باقدرت رنگ سال باقی مانده است. در این مجموعه نیز ظاهرهای تک‌رنگ سرخ آتشین در میان رنگ‌های تیره‌تر عنابی چشمگیر بودند.

لوازم جانبی و تزئینی این مجموعه نیز در عین وفاداری به بنیان‌های هرمس، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشت. کیف‌های کوچک کمری، تکمیل‌کننده برکین‌هایی بود که مدل‌ها زیر بغل زده بودند. کمربندهای ضخیم سفت‌شده روی کمر با سگک‌های بزرگ و جوراب‌شلواری‌های تیره نیز بخش دیگری از سبک نمایش بودند.

جواهرات زیادی در این مجموعه ندیدیم، اما حلقه‌های پهن چندتایی روی انگشت مدل‌ها تکمیل‌کننده سبک کلاسیک و سنگین این مجموعه بود. آرایش حداقلی و مدل موهای دم‌اسبی و ساده اجازه داد تا تمام تمرکز روی لباس‌ها بماند.

در یادداشت‌ نمایش به «روبه‌رویی با عناصر» اشاره‌، و چرم‌های انعطاف‌پذیر، پارچه‌های جناغی محکم و ترمه‌های انعطاف‌پذیر ستوده می‌شود.

در ادای احترام پایانی، وانهی در میان تشویق حضار دست‌هایش را بلند کرد و با موسیقی متن تپنده نمایش (ترانه «هرگز نگو هرگز» از رومئو ووید) کمی رقصید.

نادژ وانهی سیبولسکی (Nadège Vanhee-Cybulski)، طراح ارشد هرمس، چهارم مارس سال گذشته هم مجموعه آماده پوشیدن پاییز و زمستان را با الهام از چین‌وشکن موها و فرم‌هایی که می‌توان به آن‌ها حالت داد، طراحی کرده بود و در سرمای زمستان، طیفی از رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای، زرد و سیاه را که رنگ‌های طبیعی مو نیز به‌شمار می‌روند، بر تن مدل‌ها پوشانده بود.

هفته مد پاریس تا پنج مارس ادامه خواهد داشت. برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت مد، از جمله لویی ویتون و دیور، متعلق به گروه LVMH و زیرمجموعه‌هایی گروه Kering، سن لوران، بالنسیاگا و شانل، جدیدترین مجموعه‌های آماده پوشیدن فصل پاییز و زمستان را در این هفته مد معرفی می‌کنند.

بیشتر از مُد و زیبایی