میشل اوباما به‌دلیل بدرفتاری بایدن‌ها با عروس سابقشان در کارزار انتخاباتی بایدن مشارکت نمی‌کند

کاتلین بول، همسر سابق هانتر بایدن، دوست نزدیک میشل اوباما است

میشل اوباما و کاتلین بول‌- Social Media/Independent Persian Combo

گزارش‌ها حاکی از آن است که میشل اوباما از مشارکت در کارزار انتخاباتی جو بایدن خودداری کرده است. به نوشته نشریه تلگراف، بخشی از این موضوع به‌دلیل نحوه رفتار خانواده بایدن با همسر سابق هانتر بایدن است.

در حالی که باراک اوباما در کارزار انتخاباتی بایدن حضوری فعال داشته، بانوی اول سابق غایب بزرگ این صحنه بوده است.

او همچنین از انتشار هرگونه مطلبی در مورد کارزار انتخاباتی بایدن در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود خودداری کرده است و تنها به بازنشر اطلاعیه بایدن که از شرکتش در انتخابات خبر می‌داد اکتفا کرد.

دو منبع آگاه به اکسیوس گفتند که میشل اوباما به‌صورت خصوصی درباره نحوه برخورد خانواده بایدن با دوست نزدیکش، کاتلین بول، در پی جدایی‌اش از هانتر بایدن ابراز نگرانی و ناراحتی کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس گزارش‌ها، خانواده بایدن بول را در علنی‌شدن برخی جزئیات پرونده طلاقشان، از جمله اعتیاد هانتر و روابطش با روسپی‌ها، مقصر می‌دانستند.

به نوشته اکسیوس، دوستان بول بیشتر از این مسئله آزرده بودند که به نظر می‌رسید خانواده بایدن بیشتر نگران افشای جزئیات رفتار هانتر بودند نه کارهایی که کرده بود.

دوستان بول همچنین از این موضوع خشمگین بودند که عکس نائومی بایدن، دختر کاتلین و هانتر، برای عروسی‌اش همراه جیل بایدن روی جلد مجله ووگ منتشر شده و کاتلین بول نادیده گرفته شده بود.

گفته می‌شود میشل اوباما علاوه‌بر نگرانی‌هایش در مورد رفتار با بول، به‌دلیل نارضایتی‌اش از سیاست‌های حزبی، از حمایت از کارزار انتخاب مجدد جو بایدن خودداری کرده است.

یکی از کارکنان سابق کاخ سفید در دولت اوباما گفت خانواده اوباما در حمایت از کارزار انتخاباتی بایدن «در مورد مکان و زمان و میزان مشارکتشان بسیار گزینشی عمل کرده‌اند».

در حالی که بیش از چهار ماه تا انتخابات باقی مانده است، میشل اوباما هنوز می‌تواند در تلاش جو بایدن برای انتخاب مجدد نقش مهمی ایفا کند.

یک منبع آگاه کاخ سفید گفت میشل اوباما به‌روشنی گفته است «پس از هشت سال حضور در کاخ سفید، کارزار تبلیغاتی در هر زمینه‌ای، فعالیت مورد علاقه او نیست».

او متذکر شد میشل اوباما در حال حاضر در کارزار انتخاباتی هیچ‌کس مشارکت ندارد و صحبت‌هایی در مورد راه‌‌های احتمالی که ممکن است در آینده مشارکت کند صورت گرفته است.

یک منبع مطلع گفت حضور باراک اوباما در رویدادها ۶۵ میلیون دلار برای کارزار انتخاباتی بایدن عایدی داشته است.

بیشتر از جهان