کیم کارداشیان؛ مادر فوتبالی در کنار ستاره‌های رئال مادرید

کارداشیان نه‌تنها به فوتبال علاقه‌مند است، بلکه در صنعت مد و تبلیغات نیز به دنبال همکاری با ستاره‌های ورزشی است

کیم کارداشیان و جود بلینگهام بازیکن  تیم رئال مادرید/KIM KARDASHIAN

کیم کارداشیان، ستاره مشهور رسانه و مد، علاقه خاصی به فوتبال دارد و این علاقه را به فرزندش نیز منتقل کرده است. او با حمایت از علاقه پسرش، سنت، به فوتبال او را در سفر به اسپانیا و بازدید از باشگاه رئال مادرید همراهی کرد و لحظاتی به‌یادماندنی‌ را رقم زد.

به گزارش پیپل، کیم کارداشیان، ستاره تلویزیونی برنامه‌های واقع‌نما و کارآفرین، به‌تازگی مجموعه‌ای از عکس‌ها و ویدیوها را از سفرش به اسپانیا و بازدید از باشگاه رئال مادرید در حساب کاربری اینستاگرامش منتشر کرده است. این بازدید که روز شنبه ۲۴ اوت انجام شد، نشان‌دهنده علاقه کیم و پسر هشت ساله‌اش به دنیای فوتبال و به‌خصوص جود بلینگهام، بازیکن جوان رئال مادرید، است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در یکی از عکس‌های منتشرشده، سنت و دوستانش در حال ورود به ورزشگاه خانگی رئال مادرید دیده می‌شوند. کیم نیز یک ویدیو از ملاقات سنت با جود بلینگهام، ستاره جوان و بااستعداد رئال مادرید، به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو، بلینگهام در حال امضای پیراهن سنت است که نام این بازیکن روی آن نوشته‌ شده است.

البته بازدید از باشگاه رئال مادرید تنها یکی از نشانه‌های علاقه کیم و سنت به فوتبال است. بلینگهام که تنها ۲۰ سال دارد، در تبلیغات لباس‌زیر مردانه نشان تجاری اسکیمز (Skims) که متعلق به کیم کارداشیان است، نیز شرکت کرده است. این همکاری نشان می‌دهد که کارداشیان نه‌تنها به فوتبال علاقه‌مند است، بلکه در صنعت مد و تبلیغات نیز به دنبال همکاری با ستاره‌های ورزشی است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

کیم در طول این سفر چندین عکس با بازیکنان مختلف از جمله دیوید آلابا، ادواردو کاماوینگا و وینیسیوس جونیور هم به اشتراک گذاشت و با نوازنده مشهور ساواس و دیگر اعضای تیم هم عکسی گروهی گرفت.

این اولین باری نیست که کیم عشق پسرش به فوتبال را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارد. در فوریه ۲۰۲۴، کیم و سنت در یک رویداد ویژه شرکت کردند که در آن سنت با لیونل مسی، ستاره جهانی فوتبال، وارد زمین شد. کیم این لحظه را با افتخار در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت: «امشب در بازی لا گلکسی مقابل اینتر میامی، سنت مسی را به میدان برد! او دارد بزرگ‌ترین رویایش را زندگی می‌کند!»

کیم در دسامبر ۲۰۲۳ هم جشن تولدی با موضوع فوتبالی برای سنت برگزار کرد.

کیم کارداشیان از همسر سابقش، کانیه وست، چهار فرزند دارد؛ نورت ۱۱ ساله، شیکاگو شش ساله، سنت هشت ساله و سام پنج ساله.

بیشتر از زندگی