مرکز «دوسیه»: پوتین دو پسر مخفی دارد که در انزوا زندگی لوکسی دارند

 «ایوان، نخستین فرزند پوتین ۷۱ ساله و آلینا کابایوا، معشوق ۴۱ ساله‌‌اش در سال ۲۰۱۵ در سوئیس به دنیا آمد و چهار سال بعد، ولادیمیر پوتین کوچک (جونیور) در مسکو متولد شد»

پوتین و دخترانش در کنار آب- fb.ru

گزارشی جدید درباره زندگی خصوصی ولادیمیر پوتین حاکی از آن است که رئیس‌جمهوری روسیه از «معشوق ژیمناست» خود، آلینا کابایوا، دو پسر پنج و ۹ ساله دارد که آنها را مخفی کرده است.

پوتین ۷۱ ساله از ازدواج با لیودمیلا اشکربنیوا که در سال ۲۰۱۳ به طلاق انجامید، دو دختر دارد که اخیرا از سایه بیرون آمدند و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند و در فهرست تحریم‌های غرب نیز قرار دارند.

هرچند کرملین ارتباط پوتین با کابایوا ۴۱ ساله را رد می‌کند اما بیش از یک دهه است که رابطه عاشقانه آنها در رسانه‌ها مطرح بوده است.

تحقیقی که نخست در مرکز «دوسیه» Dossier منتشر شد و سپس مسکو تایمز نیز آن را منتشر کرد حاکی از آن است که پوتین و کابایوا روابط خود را از سال ۲۰۰۸، چهار سال پس از اینکه این ژیمناست مدال طلای المپیک را به‌دست آورد،‌ آغاز کردند. بسیاری در روسیه بر این باورند که این رابطه عاشقانه دلیل جدایی پوتین از همسرش بود.

زندگی خصوصی پوتین همواره به عنوان یک راز مطرح بوده است و حواشی زیادی درباره آن منتشر شده است.

این گزارش می‌گوید که «نخستین فرزند پوتین و معشوقش به نام ایوان در سال ۲۰۱۵ در سوئیس به دنیا آمد و چهار سال بعد، ولادیمیر پوتین کوچک (جونیور) در مسکو متولد شد.»

منبعی نزدیک به پوتین گفته است که رئیس‌جمهوری روسیه شخصا درباره محل تولد فرزندانش تصمیم‌گیری کرده است.

به گفته یک منبع مطلع، زمانی که نخستین پسرش به‌دنیا آمد با خوشحالی فریاد زد، «هورا، بالاخره یک پسر». پوتین اخیرا گفته بود که کوچکترین اعضای خانواده‌اش هم به زبان چینی مسلط هستند که با توجه به اینکه دختران پوتین در دهه چهارم زندگی قرار دارند، به‌نظر می‌رسد این می‌تواند اشاره‌ای به تسلط پسران کوچکش به زبان چینی باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

براساس این گزارش، پسران پوتین زندگی لوکس اما در انزوایی دارند و در اقامتگاه پدرشان در پارک ملی ولدای،‌ ناحیه‌ای دورافتاده در شمال غرب مسکو زندگی می‌کنند.

گزارش مرکز دوسیه حاکی از آن است که آنها تعداد زیادی پرستار، معلم، مراقب و مربی ورزشی در زندگی پسران مخفی پوتین در این اقامتگاه حضور دارند.

تحقیقات نشان می‌دهد که این کودکان فقط شب‌‌ها یا در جریان مناسبت‌های خاص والدین خود را می‌بینند.

منابع مطلع می‌گویند، در حالی که زندگی پسران پوتین بسیار مرفه است اما از جهان خارج دور نگهداشته می‌شوند.

پسران پوتین در تابستان نیز وقت زیادی را در اقامتگاه پدرشان در سوچی سپری می‌کنند و با قایق تفریحی به سفرهای دریایی می‌روند.

ویلاهای پوتین در کریمه نیز یکی دیگر از مکان‌هایی است که در آن خانواده دور هم جمع می‌شود.

این گزارش می‌گوید که آگهی استخدام پرستاران و مراقب‌های ایوان و ولادیمیر پوتین کوچک را در وب‌سایت استخدام پرستار انگلیسی زبان به دست آورده است. یکی از موقعیت‌های شغلی تبلیغ شده شامل، درخواست یک معلم انگلیسی با حقوق ۷ هزار و ۷۰۰ یورو در ماه و مزایایی نظیر تامین محل زندگی و پنج روز کاری است.

این شغل البته شرایط خاصی دارد. برای مثال امکان ترک اقامتگاه وجود ندارد و داوطلب باید در آزمون‌های پزشکی متعددی شرکت کند.

گفته می‌شود که پسران پوتین در کلاس موسیقی نیز شرکت می‌کنند و معلم زبان آلمانی دارند.

پسران مخفی پوتین کلکسیون لوگو دارند و از آی‌پد‌های متعدد برای بازی و آموزش استفاده می‌کنند.

فرزندان رسمی پوتین

پوتین به‌طور رسمی دو دختر دارد. ماریا ۳۷ ساله و کاترینا ۳۵ ساله. ماریا که یک سال از کابایوا، معشوق پوتین کوچکتر است زمانی متولد شد که پدرش مامور کاگ‌ب در آلمان بود.

پوتین یک بار گفته است که یک زندگی خصوصی دارد که به کسی اجازه دخالت در آن نمی‌دهد و باید به آن احترام گذاشته شود.

کابایوا هم زمانی گفته بود که مردی را ملاقات کرده که خیلی دوستش دارد و گاهی انقدر خوشحال است که از شدت خوشحالی می‌ترسد.

او در طول جنگ اوکراین کمتر در محافل عمومی دیده شده است اما شرکت رسانه‌ای تحت مدیریتش از پوتین حمایت می‌کند.

بیشتر از جهان