مادر لیدی گاگا واسطه آشنایی او و نامزدش شد

وقتی مادر گاگا با پولانسکی آشنا شد به دخترش گفت که داماد آینده‌اش را ملاقات کرده است

لیدی گاگا همراه با نامزدش مایکل پولانسکی در اکران فیلم «جوکر: جنون مشترک» روی فرش قرمز جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز/AFP

روز چهارشنبه ۱۴ شهریور، لیدی گاگا همراه با نامزدش مایکل پولانسکی برای اکران فیلم «جوکر: جنون مشترک» روی فرش قرمز جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز حاضر شد. به نظر می‌آید بعد از چند سال پنهان نگه‌داشتن این رابطه، استفانی خوآن آنجلینا جرمانوتا، مشهور به لیدی گاگا، بالاخره آماده است تا دست در دست پولانسکی در برابر عموم ظاهر شود.

لیدی گاگا و مایکل پولانسکی در سال ۲۰۱۹، پس از دیدار در جشن تولد شان پارکر، دوستی‌شان را آغاز کردند. شاید اگر مادرش سینتیا جرمانوتا نبود آشنایی و نامزدی آن‌ها اتفاق نمی‌افتاد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تا سال ۲۰۱۹، این خواننده برنده گرمی، شاهد مجموعه‌ای از روابط عاشقانه‌ ناموفق میان دوست‌پسرش لوک کارل و دو نامزد سابقش، کریستین کارینو و تیلور کینی، بود، اما بخت و اقبال او ناگهان تغییر کرد وقتی مادر گاگا با پولانسکی، یک کارآفرین ۴۶ ساله، آشنا شد. او به دخترش گفت که داماد آینده‌اش را ملاقات کرده است.

گاگا، که تصویرش روی جلد نسخه اکتبر ووگ آمریکا چاپ شده، در مصاحبه با این نشریه توضیح داد که چگونه مادرش پیش از شیوع همه‌گیری کووید-۱۹ نقش واسطه را در زندگی‌ عاطفی‌اش بازی کرده است. مادر گاگا به‌واسطه فعالیت‌های بشردوستانه‌اش به پولانسکی معرفی شده بود و ظاهرا بلافاصله متوجه شده بود که پولانسکی گزینه‌ای عالی برای دخترش است.

گاگا به ووگ گفت: «مادر من او را ملاقات کرد و به من گفت فکر می‌کنم همین الان با شوهرت آشنا شدم.» هرچند در آن زمان گاگا برای دیدار با پولانسکی آماده نبود.

لیدی گاگا در آن زمان درباره اختلال استرس پس از آسیب روانی‌اش با اپرا وینفری صحبت کرد و گفت این بیماری ناشی از این است که در ۱۹ سالگی به او تجاوز شده است.

گاگا گفت: «وقتی فقط ۱۹ سال داشتم، بارها به من تجاوز شد، به همین خاطر و چون آسیب این اتفاقات را نتواستم بپذیرم، به اختلال استرس پس از آسیب روانی دچار شدم.»

گاگا گفت که عامل تجاوزها فردی از آشنایانش بوده است: «بعد از آن، یک‌دفعه من ستاره مشهوری شدم و تمام وقتم را به سفر و رفتن از این هتل به هتلی دیگر... و رفتن به کنسرت سپری می‌کردم. هرگز فرصت تامل و مقابله با آن را نیافتم و بعد، ناگاه درد شدیدی در سراسر بدنم احساس کردم که درست مانند احساسی بود که بعد از تجاوز در من ایجاد می‌شد.»

با اینکه او از نظر ذهنی دربرابر شروع رابطه عاطفی مقاومت می‌کرد، اما در دسامبر ۲۰۱۹ و در جشن تولد شان پارکر متوجه شد که به دنبال پولانسکی می‌گردد. پولانسکی و پارکر، اولین رئیس مشهور فیس بوک، سال‌ها با هم کار کرده‌اند.

گاگا اعتراف کرد: «من دعوت شدم و با خودم فکر کردم که آیا مایکل آنجا خواهد بود یا نه، مادرم گفت بله و من به مهمانی رفتم و مدام سراغ او را می‌گرفتم و او در نهایت آمد پیشم و ما سه ساعت با هم صحبت کردیم. گفت‌وگوی خیلی خوبی بود. هرگز نمی‌توانستم تصور کنم که مادرم بهترین فرد را برای من پیدا کرده است.»

پولانسکی نیز درباره اولین ملاقاتشان به ووگ گفت که در مهمانی بلافاصله با این جمله روبه‌رو شده است که برنده گرمی به دنبال اوست. تنها چیزی که او درباره گاگا می‌دانست کمی از شخصیت عمومی او بود و وقتی سرانجام با او صحبت کرد بسیار تحت تاثیر «صمیمیت» و «گشاده‌رویی» او قرار گرفت.

پولانسکی افزود: «او واقعا کنجکاو بود که کودکی من در مینه سوتا چگونه گذشته است.» پس‌ از آن، این دو اولین قرارشان را گذاشتند و از آن زمان با یکدیگر رابطه عاشقانه دارند.

گاگا همچنین از نامزدی‌اش با پولانسکی گفت و جزئیات جالبی از زمان، مکان و چگونگی خواستگاری او را فاش کرد.

در ماه ژوئیه، گاگا در مصاحبه‌ای در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تلویحا اشاره کرد که با پولانسکی نامزد کرده است. اما پولانسکی ماه‌ها قبل، زمانی که در آوریل صخره‌نوردی می‌کردند، از او خواستگاری کرده بود.

اکنون، گاگا در اوج خوشبختی است و به خود و رابطه‌اش احساس رضایت و اطمینان دارد. او به طرفدارانش اطمینان داد که در بهترین وضعیت است و از زندگی با پولانسکی لذت می‌برد؛ مردی که او را به همان شکلی که هست و فارغ از همه‌ سروصداها می‌بیند و دوست دارد.

گاگا افزود: «فکر می‌کنم چیزی که می‌خواهم طرفدارانم بدانند این است که من خیلی خوشحالم. من تندرست و سالمم.»

بیشتر از زندگی