برگزاری چهارمین دوره مراسم سالانه «مد برای توسعه» در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک

این دوره به فرهنگ و هنر قطر و مراکش اختصاص داشت و برگزار کنندگان این مراسم بر این باورند که فرهنگ، ابزاری دیپلماتیک است که می‌تواند به ترویج مدارا و آشتی بین کشورها و ملت‌ها کمک کند

کفتان‌های به نمایش درآمده در مراسم مد برای توسعه-ایندیپندنت فارسی

دوشنبه شب به وقت نیویورک، چهارمین دوره مهمانی شام سالانه اهداف پایدار مد برای توسعه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد.  مد برای توسعه Fashion 4 Development (F4D) پلتفرم جهانی بخش خصوصی است که اوی اونجلو با همکاری دفتر بان‌ کی‌مون، دبیرکل وقت سازمان ملل آن را در ژانویه ۲۰۱۱ بنیانگذاری کرد. هدف مد برای توسعه حمایت از اهداف توسعه هزاره سازمان ملل و کمک به صنعت نساجی و مد برای پیشرفت فعالیت‌های اقتصادی، اقتصادی اجتماعی، فرهنگی و تقویت زنان است. هدف این مجموعه تمرکز بر سبک زندگی پایدار و جهان سالم‌تر است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این دوره که با مشارکت «سال‌ها فرهنگ»، بنیاد «تحصیل بالاتر از همه» و موسسه «انسانیت» برگزار شد؛ مد، هنر، موسیقی، تحصیلات و زیبایی فرهنگ قطر و مراکش گرامی داشته شد.

برگزار کنندگان این مراسم بر این باورند که فرهنگ، ابزاری دیپلماتیک است که می‌تواند به ترویج مدارا و آشتی بین کشورها و ملت‌ها کمک کند.

این مراسم با حضور شیخ محمد الثانی، بنیانگذار موسسه هنر اسلامی و عرب IAIA برگزار شد. در این مراسم کفتان‌هایی دست‌دوز که با ظرافت روی پارچه آنها کار شده است نیز به نمایش گذاشته شد.

بیشتر از مُد و زیبایی