دونالد ترامپ: هریس آمریکا را به سوی جنگ جهانی سوم هسته‌ای می‌برد

ترامپ: هریس باید همین الان دست از سخنرانی بکشد، به واشنگتن برود و مرزها را ببندد و کارهای انجام نشده را انجام دهد

دونالد ترامپ - AP

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش‌رو در مورد ادعای کامالا هریس در سخنرانی در آخرین شب مجمع ملی حزب دموکرات مبنی بر این که قیمت‌ها را پایین خواهد آورد، در شبکه اجتماعی تروت سوشال نوشت: «او می‌گوید که قیمت مسکن را پایین می‌آورد، اما خانه‌ها در زمان ترامپ بسیار مقرون به صرفه‌تر بودند.»

کامالا هریس در سخنرانی پنجشنبه شب به‌طور رسمی نامزدی حزب دمکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۴ را پذیرفت و همزمان انتقادهای تندی را علیه دونالد ترامپ، مواضع و سیاست‌هایش مطرح کرد.

ترامپ در مورد ادعا‌های کامالا هریس درمورد حق سقط جنین نوشت: «همه دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان، لیبرال‌ها و محافظه‌کاران خواهان پایان «رو در مقابل وید»، قانونی که بر مبنای آن حق سقط جنین به همه تعلق می‌گیرد، بودند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او افزود: «من زنان را باور دارم و همچنین امنیت آن‌ها را تامین می‌کنم. اما کامالا هریس نه. زیرا هجوم به کشور ما تحت سیاست مرز‌های باز او زندگی زنان، خانواده‌ها و اشتغال سیاه‌پوستان و لاتین‌تبارها را نابود کرده است.»

ترامپ همچنین نوشت: «او برای سه سال و نیم فقط حرف زده است و این همان‌ کاری است که امشب هم کرد. او از همه‌چیز شکایت می‌کند اما هیچ‌کاری برایش انجام نمی‌دهد. او باید همین الان دست از سخنرانی بکشد، به واشنگتن برود و مرزها را ببندد و کارهای انجام نشده را انجام دهد.»

ترامپ در قسمتی دیگر گفت: «او حرفی از چین نزد، حرفی از انرژی به زبان نیاورد و هیچ سخن معناداری از اوکراین و روسیه نگفت. او هیچ مساله روزی را مطرح نکرد. این مسائل کشور ما را نابود می‌کند. ۶۰ میلیون نفر در آمریکا در فقر زندگی می‌کنند و او هیچ حرفی درموردشان نمی‌زند.»  

ترامپ همچنین گفت: «با رفیق کامالا هریس هیچ آینده‌ای وجود ندارد. زیرا او ما را به جنگ جهانی سوم هسته‌ای سوق می‌دهد. او هرگز مورد احترام مستبدان جهان نخواهد بود.»