ملانیا ترامپ در واکنش به دو تلاش نافرجام برای ترور همسرش: کشور ما به او نیاز دارد

ملانیا قبل از این در تبلیغ کتابش گفته بود که تلاش‌ها برای ساکت‌کردن دونالد ترامپ از به‌ مخاطره افتادن آزادی بیان در آمریکا خبر می‌‌دهد که جای نگرانی دارد

بانوی اول پیشین ایالات متحده جان سالم به در بردن دونالد ترامپ از دو سوء‌قصد در تابستان امسال را «معجزه» خواند و افزود: «کشور ما به او نیاز دارد.» 

به گزارش هیل، او در بخشی از مصاحبه‌اش با شبکه فاکس‌نیوز، که برای معرفی کتاب جدیدش به نام «ملانیا» انجام داده است، درباره جزئیات حمله ۱۳ ژوئیه به دونالد ترامپ در پنسیلوانیا صحبت کرد.

او درمورد راهپیمایی در باتلر پنسیلوانیا گفت: «به سمت تلویزیون دویدم و فیلم را به عقب برگرداندم و دوباره تماشا کردم، بنابراین من رویداد زنده را ندیدیم، اما احتمالا سه دقیقه یا چند دقیقه بعد آن را تماشا کردم.»

او در ادامه گفت: «اما وقتی این حادثه را دیدم، می‌دانید … هیچ‌کس هنوز نمی‌دانست چه شده است، زیرا وقتی که دیدید ترامپ روی زمین افتاده، واقعا نمی‌دانستید چه اتفاقی رخ داده است.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بانوی اول پیشین ایالات متحده تاکید کرد اگر خوب به این وقایع فکر کنید می‌بینید که واقعا معجزه بود، به‌ویژه حادثه ۱۳ ژوئیه و حالا او می‌تواند کنار ما باشد. 

ملانیا ترامپ طی گفت‌و‌گو با آینسلی ارهارت، مجری برنامه فاکس، از نحوه آشنایی‌اش با رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده صحبت کرد. او همچنین به این اشاره کرد که کار در صنعت مد او را برای توجه دقیق به زندگی در کاخ سفید و پیگردهای کیفری که ترامپ با آن مواجه شده است آماده کرد. 

در بخش دیگری از این گفت‌وگو، ملانیا ترامپ یورش به تفریحگاه خانوادگی ترامپ در مارالاگو فلوریدا در طول تحقیقات درمورد رئیس‌جمهوری سابق را «تجاوز به حریم خصوصی» خواند. 

ملانیا قبل از این در تبلیغ کتابش گفته بود که تلاش‌ها برای سکوت دونالد ترامپ از به‌ مخاطره افتادن آزادی بیان در آمریکا خبر می‌‌دهد که جای نگرانی دارد. ملانیا امیدوار است که با انتشار کتاب خاطراتش از حقایق پرده بردارد، زیرا معتقد است وقتی همسرش دونالد ترامپ در کانون توجه بود، قربانی «تحریف واقعیت» شده است. 

بیشتر از جهان