عروسی مجلل تیفانی ترامپ و مایکل بولوس در عمارت مارالاگو

تیفانی مجبور شد بسیاری از برنامه‌های خود و مهمانانش را لغو کند

تیفانی، دختر ۲۹ساله دونالد ترامپ، روز شنبه در مراسمی باشکوه در املاک مارالاگو متعلق به رئیس‌جمهور سابق‌آمریکا در فلوریدا، با میلیاردری ۲۵ ساله پیمان ازدواج بست.

دونالد ترامپ عروس را تا محراب همراهی کرد.

تیفانی لباسی آستین‌بلند و پولک‌دوزی‌شده از مارک الی ساب پوشیده بود. مادر تیفانی، مارلا میپلز، هنرپیشه‌ای که در سال ۱۹۹۹ از ترامپ طلاق گرفت، هم لباسی از همین مارک به تن داشت؛ پیراهنی تک‌شانه به رنگ گل‌های اسطوخودوس.

عروس و داماد در کنار خانواده و دوستانشان زیر آلاچیقی از گل‌های صورتی، آبی و سفید به عقد هم درآمدند. گل‌‌آرایی این مکان به شکل قابل‌توجهی با رنگ آبی‌روشن لباس‌ ساقدوش‌های تیفانی از جمله ایوانکا ترامپ، خواهر ناتنی بزرگ‌ترش، هماهنگ بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پس از بله گفتن این زوج به یکدیگر، مهمانان در غروبی زیبا به جشن و شادنوشی پرداختند و با فرا رسیدن شب، برای شرکت در یک مراسم مجلل به داخل عمارت مارالاگو هدایت شدند. مهمانان دور میزهایی نشستند که با گل‌های تروتازه و شمعدان‌های بلند و کریستالی تزیین شده بود.

به نظر می‌رسید عروسی مجلل تیفانی به افسانه‌ها پهلو بزند اما پایان خوش داستان عشق آن‌ها بدون چالش هم نبود. به گزارش نشریه پیج سیکس، تنها چند روز قبل از مراسم عروسی این احتمال که ممکن است «شام خوشامدگویی» او به دلیل طوفان نیکول به خطر بیفتد، به‌شدت اوضاع را به هم ریخت و در نهایت، تیفانی مجبور شد بسیاری از برنامه‌های خود و مهمانانش را لغو کند؛ زیرا چند مهمان برای اقامت یک‌هفته‌ای آمده بودند و قرار بود برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای داشته باشند. آن‌ها مجبور شدند رویدادهای روز بعد از عروسی و بازی گلفی را که تدارک دیده بودند، قلم بگیرند.

طوفان نیکول اوایل این هفته به فلوریدا هجوم آورد و فرودگاه بین‌المللی پالم بیچ را تعطیل کرد؛ این امر بر سفر مهمانانی که قصد داشتند برای حضور در مراسم عروسی به فلوریدا پرواز کنند، تاثیر گذاشت.

همچنین این زوج فقط چند ساعت قبل از اینکه دادگاه پالم بیچ به دلیل طوفان مجبور شود یک هفته‌ کار خود را تعطیل کند، توانستند مجوز ازدواج خود را دریافت کنند.

البته با وجود آب‌وهوای بد، تیفانی توانست آخر هفته گذشته در کنار خواهران و نزدیکترین دوستانش، در یک مراسم اهدای هدایا حاضر شود.

تیفانی و همسرش، بولوس، سال ۲۰۱۸، زمانی که بولوس در دانشگاه سیتی لندن تحصیل می‌کرد و تیفانی در تعطیلات اروپایی بود، با هم آشنا شدند. بولوس که خانواده‌اش مجموعه‌ای چند میلیارد دلاری از شرکت‌ها را در مالکیت دارند، ژانویه ۲۰۲۱ در باغ گل رز کاخ سفید با تقدیم حلقه‌‌ای با الماسی ۱۳ قیراطی به ارزش ۱.۲ میلیون دلار، به تیفانی پیشنهاد ازدواج داد.

بیشتر از زندگی