دعوت‌نامه‌ای از طلا و نقره؛ امبانی‌ها چطور مهمانانشان را دعوت کردند؟

این زوج برای دعوت مهمانان‌ به بزرگ‌ترین عروسی سال، دو دعوت‌نامه متفاوت داشتند

انانت امبانی و رادیکا مرچنت در کنار تصاویری از جعبه‌های دعوتنامه عروسی‌شان-شبکه‌های اجتماعی

دعوت‌‌نامه‌های نفیس عروسی انانت امبانی و رادیکا مرچنت در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده و بسیاری از کاربران در حال بررسی دقیق نشانه‌های آن‌اند.

این زوج که ۱۲ ژوییه پس از جشن‌های بی‌شمار ازدواج خواهند کرد، دعوت‌نامه چندین چهره مشهور، سیاستمدار و ورزشکار را شخصا به آن‌ها داده‌اند.

همانطور که در ماه‌های قبل دیدیم، همه چیز مربوط به امبانی‌ها لوکس و اغراق‌شده است و این موضوع در مورد دعوت‌نامه‌های عروسی نیز صادق است.

این زوج برای دعوت کردن مهمانان‌ به بزرگ‌ترین عروسی سال، دو دعوت‌نامه متفاوت داشتند. یکی از دعوت‌نامه‌ها که به تعداد کم و برای مهمانان خیلی خیلی مهم (VVIP) و خیلی مهم (ٰVIP) ارسال شد، جعبه موزیکال قرمزی است که داخل آن یک معبد نقره‌ای خیره‌کننده قرار دارد و در آن مجسمه خدایان هندی گانشا و رادا کریشنا از طلا گذاشته شده است. علاوه بر معبد، یک جعبه نقره‌ای دیگر نیز داخل جعبه قرمز وجود دارد که حاوی کارت دعوت اصلی است. کنار این کارت دعوت، شیرینی‌ها و میوه‌های خشک نیز قرار داده شده‌اند. امبانی‌ها همراه با آن، یک یادداشت دست‌نویس هم برای همه مهمانان ارسال کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش ایندیا تودی، دعوت‌نامه دوم که برای چهره‌هایی چون آمیتاب باچان، شاهرخ خان، سلمان خان، عامر خان و رانبیر کاپور و دیگر مهمانان ارسال شده، یک جعبه طلایی کوچک‌تر است که معبدی از نقره در ابعاد کوچک‌تر و قابل‌حمل با مجسمه‌های طلای خدایان هندو در آن قرار دارد. این دعوت‌نامه صفحات مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها به یکی از آیین‌های هندو اشاره می‌کند و دست‌نوشته امبانی‌ها نیز در یکی از صفحات آن قرار دارد.

جشن عروسی انانت امبانی، کوچک‌ترین پسر موکش و نیتا امبانی، قرار است ۱۲ ژوییه برگزار شود. ایندیا تودی در جدیدترین گزارش خود، مکان عروسی را بمبئی اعلام کرد. در حالی که در گزارشی در ماه مه خبر داده بود که املاک «استوک پارک» امبانی در لندن محل برگزاری جشن‌های سه‌روزه ازدواج این زوج است.

انانت امبانی و رادیکا مرچنت از اول مارس تاکنون میزبان دو مهمانی قبل از عروسی بودند. اولین آن جشن‌های سه روزه در گجرات هند بود که از اول تا سوم مارس ادامه داشت و یک هزار مهمان از جمله چهره‌های مشهور دنیای فناوری چون بیل گیتس و مارک زاکربرگر در آن حضور داشتند. ریانا مهمان ویژه‌ این جشن بود و برای حضار برنامه اجرا کرد.

امبانی‌ها ۲۹ مه در ایتالیا مهمانی دیگری روی یک کشتی تفریحی بزرگ با حضور حدود ۶۰۰ مهمان برگزار کردند که اول ژوئن در فرانسه به پایان رسید.

این زوج ۱۹ ژانویه ۲۰۲۳ با هم نامزد کردند.

بیشتر از زندگی