«موسم ریاض» در ۱۴ بخش از «جشنواره جوایز تبلیغاتی نیویورک» رقابت می‌کند

جشنواره موسم ریاض که سال ۲۰۱۹ در عربستان سعودی راه‌اندازی شد، از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی و سرگرمی منطقه است

آثاری از عربستان سعودی که برای رقابت در جشنواره تبلیغاتی نیویورک انتخاب شده‌اند ـ عرب نیوز

برگزارکنندگان «جشنواره جوایز تبلیغاتی نیویورک» اعلام کردند که در رقابت‌های امسال، جشنواره «موسم ریاض» در ۱۴ رشته حضور دارد.

به گزارش عرب نیوز، سازمان‌دهندگان این رقابت معتبر جهانی اعلام کردند: «این دستاورد باعث ارتقای جایگاه جشنواره موسم ریاض به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سرگرمی در سطح جهان شده است و تلاش‌های انجام‌گرفته در توسعه محتوای خلاقانه مطابق با استانداردهای بین‌المللی را تایید می‌کند.»

بنا بر اعلام برگزارکنندگان، شرکت فروشگاه خلاق بیگ ‌تایم (BigTime Creative Shop) که به عنوان بازوی تبلیغاتی جشنواره موسم ریاض فعالیت می‌کند، پیشتاز نامزدی برای جوایز تبلیغاتی نیویورک در بخش خاورمیانه و شمال آفریقا است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آثاری از عربستان سعودی که برای رقابت در جشنواره تبلیغاتی نیویورک انتخاب شده‌اند عبارت‌اند از: «آشوب ناک‌اوت» (Knockout Chaos)، «روز حساب» (Day of Reckoning) و «حلقه آتش» (Ring of Fire) که در دسته‌بندی‌هایی شامل فیلم، انیمیشن، جلوه‌های بصری، طراحی تولید و تبلیغات رقابت می‌کنند.

با همکاری شرکت بیگ تایم، برای مسابقه بوکس بین تایسون فیوری و فرانسیس انگانو که ماه اکتبر در جشنواره موسم ریاض برگزار شد، شعار خلاقانه «برای غرش آماده شویم» انتخاب شد. این انتخاب، برنده جایزه تبلیغاتی چهل‌وپنجمین دوره جوایز ورزشی امی شد که به بهترین اثر در رسانه‌های ورزشی تعلق می‌گیرد.

جشنواره موسم ریاض در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد و در آن زمان بیش از ۱۰ میلیون نفر از آن بازدید کردند. این جشنواره اکنون به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سالانه فرهنگی، هنری و سرگرمی در منطقه تبدیل شده است که بین ماه‌های اکتبر تا مارس میلیون‌ها بازدیدکننده را جذب می‌کند.

برگزاری چندین دوره موفق این جشنواره که با هدف توسعه گردشگری در عربستان سعودی برگزار می‌شود، پایتخت این کشور را به یک پایگاه مهم جهانی و منطقه‌ای در زمینه سرگرمی و جذب توریست تبدیل کرده است. این رویداد فرهنگی به دلیل بازدهی اقتصادی و همچنین ورود سرمایه‌های خارجی، برای شهروندان عربستان سعودی نیز فرصت‌های شغلی زیادی به وجود آورده است.

بیشتر از فرهنگ و هنر