زن ۷۲ ساله‌ای که شوهرش او را بیهوش می‌کرد تا مردان به او تجاوز کنند در دادگاه چه گفت؟

ژیزل می‌گوید اکنون متوجه شده که به چهار بیماری مقاربتی دچار است و در حال جدا شدن از دومینیک است

ژیزل پلیکو بیرون از دادگاه-AFP

این گزارش حاوی جزئیاتی است که می‌تواند برای برخی آزاردهنده یا نامناسب باشد

زن فرانسوی که شوهرش به مدت ۱۰ سال با خوراندن قرص او را بیهوش می‌کرد تا خودش و مردان دیگر به او تجاوز کنند، روز پنجشنبه جزئیات تکان‌دهنده‌ای را در دادگاه بیان کرد.

به گزارش سرویس جهانی بی‌بی‌سی، ژیزل پلیکو ۷۲ ساله در سومین روز دادگاهی در جنوب شرق فرانسه، شواهدی درباره تجاوز ۵۱ مرد، شامل شوهرش، دومینیک، که طی سال‌ها انجام شده است، ارایه داد.

دومینگ که نیم‌ قرن همسر ژیزل بود در اعترافات خود گفته از تماشای تجاوز مردان دیگر به همسرش که در حالت بیهوشی قرار داشت، لذب می‌برد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این زن تا زمانی که پلیس به او اطلاع نداد، نمی‌دانست که به‌طور مکرر هدف تجاوز شوهرش و مردان دیگر قرار گرفته است.

گزار‌ش‌ها حاکی از آن است که این مرد از طریق اینترنت ده‌ها مرد را برای تجاوز به همسرش اجیر کرده است.

برخی از مردانی که به او تجاوز کرده‌اند مدعی‌اند که گمان می‌کردند این یک بازی جنسی است و ژیزل خودش را به خواب زده است.

اما ژیزل در دادگاه گفت که هرگز چنین نبوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دادگاه این پرونده به‌طور علنی برگزار می‌شود و افکار عمومی فرانسه را در شوک فرو برده است. ژیزل هم گفته است که نمی‌خواهد هویتش محرمانه بماند.

او به همراه سه فرزندش در جلسه‌های دادگاه شرکت می‌کند.

او روز پنجشنبه در دادگاه گفت که از جانب هر زنی که بدون اینکه بداند به او دارو خورانده شده و به او تجاوز شده است، صحبت می‌کند.

او در دادگاه، به نوامبر ۲۰۲۰ اشاره کرد، زمانی که برای نخستین بار از طریق پلیس متوجه شد که شوهرش و مردان دیگر به او تجاوز کرده‌ند.

ژیزل گفت که شوهرش پیش از آن به دلیل عکس گرفتن از زیر دامن یک زن در سوپرمارکت تحت بازرسی پلیس قرار گرفته بود و گمان می‌کرد که پلیس در همین زمینه با او تماس گرفته است.

اما زمانی که به اداره پلیس رفت، نخست درباره زندگی جنسی او سئوال شد و ژیزل گفت که هیچ‌گاه در رابطه جنسی به غیر از همسرش و یا رابطه جنسی سه‌نفره حضور نداشته است.

پس از آن بود که پلیس گفت اطلاعات ناخوشایندی دارد و تصویری از ژیزل روی تخت‌خوابش با یک مرد دیگر به او نشان داد.

ژیزل گفت: نخست خودم را نشناختم چون جوری لباس پوشیده بودم که برای من آشنا نبود و متوجه شدم که آن مرد و مردان دیگر به من تجاوز کرده‌اند.

این زن ۷۲ ساله در دادگاه گفت که تا پیش از آن گمان می‌کرد زندگی خوبی دارد و او و همسرش در طول ۵۰ سال زندگی توانسته‌اند بر مشکلات مالی و سلامتی غلبه کنند.

او گفت که پس از آنکه متوجه شده بود همسرش از زیر دامن یک زن عکس گرفته، او را بخشیده بود.

این زن سپس ناچار شد موضوع تجاوز همسرش و مردان دیگر را با فرزندانش درمیان بگذارد.

تحقیقات پلیس حاکی از آن است که همسر این مرد هنگام اجیر کردن مردان دیگر برای تجاوز به همسرش، دستورالعمل‌های ویژه‌‌ای به آنها می‌داد، مانند اینکه باید خودرو را در فاصله مشخصی از خانه پارک کنند و جلب توجه نکنند.

آنها باید لباس خود را در آشپزخانه درمی‌آوردند و دستان خود را گرم می‌کردند و از عطر یا سیگار استفاده نمی‌کردند تا موجب به هوش آمدن ژیزل نشوند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در این رابطه جنسی استفاده از کاندوم ضروری نبود و پولی نیز ردوبدل نشده است.

دومینگ هزاران عکس و ویدیو از صحنه‌های تجاوز که گمان می‌رود حدود ۲۰۰ مورد در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۰ باشد، ضبط کرده است. نیمی از این تجاوز‌ها مربوط به تجاوز دومینیک به همسرش در حالت بیهوشی است.

ژیزل می‌گوید اکنون متوجه شده که به چهار بیماری مقاربتی دچار است. او در حال جدا شدن از دومینیک است.

دادگاه در روزهای آینده شواهد بیشتری از تحقیقات را دریافت خواهد کرد.

بیشتر از جهان