نمایش زیر پستان؛ سبک پرطرفدار هفته مد فاخر پاریس

آنچه هفته مد فاخر پاریس را از دیگر نمایش‌های مد متمایز می‌کند، شرکت‌کنندگان و مهمانان آن است

کیتی پری (سمت راست) و اما چمبرلین-Instagram/katyperry-emmachamberlain

دوشنبه گذشته ۲۴ ژوئن، کیتی پری با حضور در مهمانی «دنیای ووگ» (Vogue World) در پاریس مهمانان را غافلگیر کرد، او پیراهنی از نشان تجاری «نوار کای نینومیا» (Noir Kei Ninomiya) به تن داشت که برش‌های آن زیر پستان‌هایش را نمایش می‌داد. این خواننده بریتانیایی دو روز بعد نیز، در نمایش مد بالنسیاگا در همان شهر، باز هم سبک جسورانه‌ای انتخاب کرد. او یک کت مشکی گشاد، بی آنکه زیرش چیزی پوشیده باشد، جوراب شلواری و کفش‌پاشنه‌دار مشکی به تن داشت و زیر پستان‌هایش کاملا نمایان بود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by KATY PERRY (@katyperry)

هفته مد فاخر پاریس فضایی است که طراحان آزادی بیشتری برای بیان خلاقیتشان دارند. محدودیت‌های کمتر این فضا درمورد مجموعه‌های شرکت‌کننده، نمایش پستان‌ در لباس‌های زنانه را، که اغلب تابو است، به‌صورت چشمگیری به چالش می‌کشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آنچه هفته مد فاخر پاریس را از دیگر نمایش‌های مد متمایز می‌کند، شرکت‌کنندگان و مهمانان آن است که با انتخاب سبک‌های جسورانه و نوظهور گاهی اهمیتی معادل با یک مجموعه جدید پیدا می‌کنند.

اما چمبرلین، یوتیوبر و چهره مشهور شبکه‌های اجتماعی، نیز ازجمله کسانی‌ است که در هفته مد پاریس با انتخاب لباس دو تکه زرشکی چرمی بخش عمده‌ای از پستان‌ها مخصوصا زیر آنها را به نمایش گذاشت.

این نمونه‌ها و دیگر کسانی که در ماه‌های قبل روی فرش قرمز و در مناسبت‌های مختلف ظاهر شدند، نشان می‌دهند که ظاهرا نمایش زیر پستان در حال تبدیل شدن به یک روند فراگیر مد است و احتمالا در تابستان امسال بیشتر شاهد آن خواهیم بود.

این سبک لباس‌ها با برش‌های خاص و به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بخش پایینی پستان‌ها را نمایش دهند. این نوع طراحی‌ها، که بخش‌هایی از بدن را، که معمولا پوشیده نگه داشته می‌شوند، به نمایش می‌گذارند، نه‌تنها نمادی از آزادی در انتخاب پوشش‌اند که بیانگر جسارت و خلاقیت طراحانی‌اند که می‌خواهند عرف و قوانین مد را ازنو تعریف کنند.

درنهایت، این طرح‌ها به خلق پارچه‌های جذاب و چشم‌نوازی کمک می‌کند که چالش‌های موجود در نمایش بدن را با روش‌هایی نوآورانه‌ به چالش می‌کشند.

بیشتر از مُد و زیبایی